7/02/2012

Retro dress.



Pogoda ostatnio jest wspaniała! Większość osób uważa, że jest za parno, gorąco i inne takie a jak dla mnie jest idealnie! :)
Dzisiaj przedstawiam Wam stylizację z sukienką od Romwe, która to wygrałam w konkursie. Postanowiłam dobrać do niej złote i czarne dodatki. Zakochałam się w tej sukience od pierwszego wejrzenia, gdyż jest ona bardzo kolorowa i wzorzysta, czyli to co w lato lubię najbardziej. Po 2 kojarzy mi się z moją ulubioną blogerką - Macademian Girl, u której z resztą wygrałam konkurs Romwe :)

Mam nadzieję, że Wam także się podoba :*







Outfit details:
Sukienka/Dress - Romwe
Sandały/Sandals - Tk Maxx
Pierścionki/Rings - Glitter
Torebka/Bag, Okulary/Sunglasses - H&M


30 komentarzy:

  1. nic dziwnego, że się w niej zakochałaś, śliczna jest!

    http://ollmmifashstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw, uwielbiam ta sukienkę, na każdym dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest prześliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. super sukieenka, bosko wyglądasz! ;)))))

    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie Ci Kasiu w tej sukience! I jak dla mnie pogoda jest również idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! sukienka jest doskonała! i również nie narzekam na pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie zestawy! :) sukienka genialna i oryginalna, a buty klasyki- ale piękne. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta sukienka jest przepiekna ! I jak prezentuja sie w niej Twoje zgrane nogi, obłęd ! :) Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka cudna z chęcią bym Ci ją zabrała:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka genialna, a te kolory idealnie pasują do Twojego typu urody.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam taką samą sukienkę, ale musiałam pozbyć się tej halki spod spodu, bo strasznie zniekształcała figurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedno słowo - ślicznie! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie! Mam koszulę z podobnym motywem - uwielbiam!
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie wygladasz i piękna sukienka. Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienka piękna :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przesliczna sukienka! Przeslicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny kołnierzyk ma ta sukieneczka :) Wyglądasz rewelacyjnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. witaj Kasiu;)


    gdybyś była zainteresowana na moim blogu trwa aktualnie konkurs z sheinside.com, gdzie do wygrania jest bon o wartości 100$, zapraszam :)

    http://apieceofmylifeloveandfashion.blogspot.com/2012/07/sheinside-giveaway-100.html

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudna sukienka :)

    http://sufferignorance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna sukienka :) wyglądasz uroczo ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczna sukienka :)



    Zapraszam do mnie na konkurs,można wygrać t-shirt marki Shameless :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, śliczne! Zieleń bardzo Ci pasuje:)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie wyglądasz w tej sukience, bardzo pasuje Ci do figury!

    OdpowiedzUsuń
  24. fantastyczna sukienka! :)

    pozdrawiam
    Amandine (filmdine.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  25. Amazing blog !

    If you like my fanpage, you can win a Chanel Nail lacquer ! :) Good luck !

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta sukienka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimów proszę o podpisywanie się, będzie mi łatwiej odpowiadać :)