4/26/2012

White dress.

Witajcie!

        Dzisiaj pogoda była bajeczna! Mogłaby się już nie zmieniać, chyba że na lepsze :) Nie wyobrażam sobie spędzić tak pięknego dnia w domu, zawsze czerpię z niego jak najwięcej!

      Zatem wybrałam dosyć prostą a zarazem kobiecą stylizację. Moją ulubioną białą sukienkę połączyłam ze skórzaną brązową kurtką, która poznaliście już w pierwszej stylizacji. Do całości dobrałam złote dodatki oraz musztardową torebkę, a sukienkę w pasie spięłam brązowym paskiem. Buty - moje ulubione - w odcieniu nude, które doskonale dopełniły całość.
       Mam nadzieję, że spodoba Wam się ten outficik :)

       Pozdrawiam :* 

P.S. Chciałabym podziękować AgacieAni za poświęcony czas i wsparcie! :*




      











Sukienka/dress - Stradivarius
Skórzana kurtka/leather jacket - Zara
Buty/shoes - Zara
Torebka/bag - Billabong
Naszyjnik/necklace - prezent
Bransoletki/bracelets - pożyczone :)
Pasek/belt - H&M
Okluary/sunglasses - Butik
Zapraszam do komentowania :)

3 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimów proszę o podpisywanie się, będzie mi łatwiej odpowiadać :)