4/30/2012

Pink necklace.

Witajcie


       Dzisiaj chcę Wam zaprezentować dość przyjemną i dziewczęcą stylizację. Do niebieskiej spódniczki z kokardą ubrałam białą bluzko-bluzę (nie jestem w stanie określić rodzaju :P). Całość zaakcentowałam mocnymi dodatkami, czyli różowym specyficznym naszyjnikiem oraz różowym zegarkiem. Na 'uszy' wybrałam dziewczęce kolczyki kokardki. Buty 'z noskiem' to hit tej wiosny.

       Post dodany teraz czas na opalanie! 


       Buziaczki :*













Spódniczka/Skirt - Pull and Bear
Bluka/shirt - SH
Naszyjnik/necklace, kolczyki/earrings, zegarek/watch - Glitter
Buty/shoes - Vintage
Okulary/sunglasses - Butik

3 komentarze:

  1. Bardzo fajna stylizacja, śliczna spódniczka. Też lubię takie kontrastujące dodatki :)

    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/2012/04/majowkowy-plener.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Odważny ten naszyjnik,nie wiem czy bym ubrała:) Ale wszystko śwetnie zgrane;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrzydliwy naszyjnik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimów proszę o podpisywanie się, będzie mi łatwiej odpowiadać :)