4/24/2012

Łódzki Fashion Week jesień/zima 2012.

Witajcie!

       Dzisiaj obiecany post moich ulubionych kreacji z Łódzkiego Fashion Weeku na sezon jesień/zima 2012  :)

       Na pierwszy rzut idzie moja ulubiona kolekcja, czyli projekty Jarosława Juźwina. Zachwycił On całą paletą intensywnych barw przedstawionych na dzianinowych i wełnianych materiałach. Motyw pikselowych reniferków mimo że 'oklepany' przedstawiony został w neonowych barwach przez co zyskał na świeżości i oryginalności. Pokaz zwieńczył występ wokalistki Ramony Rey oraz wyjście na wybieg Ilony Felicjańskiej i Doroty Czai.








       Kolejnym chwytającym mnie za serce pokazem był pokaz Bizuu, gdzie na pierwszym miejscu postawiono na kobiecość. W kreacjach widzimy sporo koronek, falbanek, kapelusików z woalkami czy bufiastych rękawów. Kolekcja bogata jest w sukienki odcinane pod biustem oraz lejące się długie spódnice. Dzięki takim strojom każda kobieta może poczuć się wyjątkowo :) Sami zobaczcie!


PS. Świetny pomysł z wystąpieniem małej dziewczynki w kobiecym stroju tegorocznej kolekcji! Super :)






       Dzięki kolekcji Berniki Czarnoty przekonałam się do połączenia stylu sportowego z eleganckim, o którym ostatnio jest głośno. Obszerne, kolorowe swetry, wełniane sukienki i tuniki to znak rozpoznawczy dla kolekcji projektantki.Geometryczne wzory uzupełnione koturnami inspirowanymi projektami Isabel Marant. 
Najbardziej wpadła mi w oko stylizacja łącząca czapkę z bimbołkiem, bluzkę z baskinką i dżinsy! Zapewne sama skuszę się na stylizację w podobnym klimacie :)





       Następnymi, godnymi mojej uwagi projektami były projekty Grome Design. Połączenie casualu z elegancją to domena tej marki, co doskonale obrazuje tegoroczna kolekcja. Motyw ptaków zauważalny jest na pierwszy rzut oka, a w połączeniu z transparentnymi matreiałami wypada wspaniale!




       Jakbym mogła to opisałabym wszystkie projekty, gdyż wszystkie były godne uwagi! Jednak przybliżałam Wam tylko cztery moje ulubione, bo inaczej nie starczyłoby mi dnia! :) 

Mam nadzieję, że post na temat kreacji przedstawionych na Łódzkim Fashion Weeku z mojego punktu widzenia się Wam podobał :)

       Jeszcze w tym tygodniu kolejna stylizacja, więc zapraszam do odwiedzania :*

Zdjęcia pochodzą z portalu http://www.dzienniklodzki.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimów proszę o podpisywanie się, będzie mi łatwiej odpowiadać :)