4/17/2012

Fresh neon!

Witajcie!


       Dzisiaj z powodu nie sprzyjającej aury postanowiłam założyć coś świeżego w neonowych kolorach, aby poczuć chociaż w pewnym stopniu, że mamy WIOSNĘ ;)
       Mam na sobie koszule z kołnierzykiem w miętowym kolorze a do niej dobrałam żółtą neonową spódniczkę z suwakiem. Do outfitu założyłam skórzaną kurtkę i baleriny z czarnym 'noskiem'. Jako dodatki wybrałam różowy zegarek i kolczyki, złoty naszyjnik z sówką oraz czarną torebkę.

A wam jak podoba się ten zestaw?

Pozdrawiam :)









    koszula/shirt - BERSHKA
spódniczka/skirt - H&M
skórzana kurtka/leather jacket - ZARA
baleriny/shoes - nn
naszyjnik/nechlace - prezent
torebka/bag - STRADIVARIUS
okulary/sunglasses - BUTIK
zegarek/watch, kolczyki/earrings - GLITTER

7 komentarzy:

  1. Mnie się podoba.
    Muszę poszperać za jakimiś neonowymi koszulami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Okropnie dobrane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak na początek świetnie, ja startuję od dzisiaj! :)
    www.cuteness-girl.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka jest czarująca!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory nie pasują do siebie ; P

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam kontrasty - dlatego stylizacja naprawdę na plus! Masz bardzo dobre wyczucie stylu, doskonałą sylwetke, która w dodatku znakomicie podkreślasz. Zdecydowanie obserwuje.
    www.shelfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimów proszę o podpisywanie się, będzie mi łatwiej odpowiadać :)